Dropshipping

zapraszamy do współpracy

Co oznacza usługa dropshipping oferowana przez Miasto Rowerów?

Zapewniamy gotowe, funkcjonujące rozwiązania do sprzedaży internetowej.

Ty zajmij się sprzedażą, my zadbamy o resztę.

Nie musisz gromadzić zapasów.

12 tys. produktów oferowanych przez Miasto Rowerów staje się Twoim asortymentem.

Zajmujemy się logistyką.

Kompletujemy, pakujemy i wysyłamy towary zamówione przez Twoich klientów.

Wybrane marki które wyślemy do Twoich Klientów...

Zapewnimy Ci:

Asortyment:

  • Zarządzanie i negocjacje z dostawcami
  • Dostęp do najlepszych marek
  • Atrakcyjne ceny na asortyment
  • Nowości i oferta aktualizowana na bieżąco
  • Atrakcyjne zdjęcia i opisy

Synchronizacja

  • Stan magazynu, nowy asortyment,
  • Aktualne ceny produktów,
  • Integracja z e-handlem (Prestashop),
  • Zsynchronizowany sklep dropshipping.

Logistyka

  • Usługa dropshipping,
  • Ok. 12 tys. produktów zawsze w magazynie,
  • Zintegrowana logistyka magazynowa,
  • Czołowi przewoźnicy krajowi i zagraniczni,
  • Wysyłka do 24h.

Dlaczego warto współpracować z Miastem Rowerów?

Własny magazyn produktowy

Oferowany towar (ok. 12 tys. pozycji magazynowych) posiadamy fizycznie na stanie w naszym magazynie.

Logistyka

Każdego dnia z naszego magazynu wyjeżdża kilkaset, a w rekordowe dni nawet kilka tys. paczek. Posiadamy zaplecze logistyczne zdolne do obsłużenia każdej ilości zamówień.

Dostawy produktów w Twoim imieniu

Nasza działalność staje się „przezroczysta” i niezauważalna dla Twoich Klientów.

Sprzedaż w sieci

Istnieje możliwość sprzedaży katalogu naszych produktów w portalach handlowych jak Allegro, Amazon, eBay oraz wielu innych.

Synchronizacja danych

Udostępnimy Ci katalog produktów w formacie XML, możemy zapewnić integrację asortymentu przez API ze sklepami PrestaShop. Niebawem udostępnimy możliwość synchronizacji z systemami Sky-Shop oraz RedCart.

Sklep internetowy PrestaShop

Możemy uruchomić dla Ciebie kompleksowe rozwiązanie, synchronizująca Twoje stany magazynowe z naszymi, importująca Twoje zamówienia wprost do naszego systemu (z ograniczeniami logistycznymi) – szczegóły przedstawimy w indywidualnych rozmowach.

Pakiety dropshippingowe

Dostępność pakietów

NA TEN MOMENT DOSTĘPNY JEST WYŁĄCZNIE PAKIET BRĄZOWY.

SUKCESYWNIE BĘDZIEMY INFORMOWAĆ O URUCHAMIANIU KOLEJNYCH PAKIETÓW.

Plik XML

Brązowy
  • dla dowolnego e-sklepu
  • Pełny dostęp do asortymentu
  • Dostęp do katalogu produktów XML
  • Dostawy produktów w Twoim imieniu
  • Pobieranie asortymentu z hurtu do sklepu
  • Jednokierunkowa synchronizacja
  • Ręczne przesyłanie zamówień do naszej hurtowni *
  • Posiadasz dowolny e-sklep
  • -
  • -
  • -

SkyShop RedCart

Srebrny
  • dla Sky-Shop, RedCart
  • Pełny dostęp do asortymentu
  • Dostęp do katalogu produktów XML + API
  • Dostawy produktów w Twoim imieniu
  • Pobieranie asortymentu z hurtu do sklepu
  • Jednokierunkowa synchronizacja
  • Ręczne przesyłanie zamówień do naszej hurtowni *
  • SkyShop lub RedCart
  • Pomoc w konfiguracji API
  • Pomożemy z integracją API
  • -

PrestaShop

Złoty
  • dla Sky-Shop, RedCart
  • Pełny dostęp do asortymentu
  • Dostęp do katalogu produktów XML + API
  • Dostawy produktów w Twoim imieniu
  • Pobieranie asortymentu z hurtu do sklepu
  • Dwukierunkowa synchronizacja
  • Automatyczne przesyłanie zamówień do naszej hurtowni *
  • Posiadasz PrestaShop
  • Pomoc w konfiguracji API
  • Pomożemy z integracją API
  • -

Nowy e-sklep

Platynowy
  • zbudujemy dla Ciebie e-sklep
  • Pełny dostęp do asortymentu
  • Dostęp do katalogu produktów XML + API
  • Dostawy produktów w Twoim imieniu
  • Pobieranie asortymentu z hurtu do sklepu
  • Dwukierunkowa synchronizacja
  • Automatyczna synchronizacja zamówień do naszej hurtowni **
  • Nie posiadasz jeszcze e-sklepu
  • Pomoc techniczna e-sklepu
  • Zbudujemy dla Ciebie e-sklep
  • Dodatkowe moduły ***

* – stworzyliśmy dla Ciebie specjalny panel w którym za pomocą kilku kliknięć zamówisz dostawę towaru do Twojego Klienta
** – zamówienia z Twojego sklepu poprzez API są zaciągane do naszego systemu dropshipping. Dostępne są tylko wybrane modele logistyczne.
*** – moduły: Allegro, Amazon, Ebay, Ceneo, Arena, wFirma, Comarch XL i Optima, SubietGT oraz wiele innych – wycena zależnie od wybranych modułów
**** – płatność abonamentowa rozpoczyna się z momentem podpisania umowy handlowej o współpracy

Ponadto w pakiecie Platynowym

Platforma e-sprzedaży

Wybranym partnerom biznesowym oferujemy możliwość stworzenia systemu e-commerce „Od A do Z” bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu oraz zasobach programistycznych naszej firmy.

Jeżeli chcesz rozpocząć współpracę z nami a nie posiadasz jeszcze e-sklepu możesz powierzyć nam stworzenie gotowego, funkcjonalnego narzędzia. Rozpoznamy twoje potrzeby poprzez proces analizy, dokonamy rzetelnej oceny możliwości, zwrócimy uwagi na ewentualne zagrożenia, na które niejednokrotnie sami napotkaliśmy prowadząc biznes e-commerce.

Otrzymasz nasze cenne doświadczenie, know-how, wypracowane rozwiązania informatyczne oraz gotowe strategie marketingowe, które już w pierwszym roku funkcjonowania mogą przynieść lukratywne zyski.

E-commerce

  • Powierz nam stworzenie Twojego spersonalizowanego sklepu internetowego,
  • Zapewnimy dwukierunkową synchronizację asortymentu i zamówień w wybranych kanałach logistycznych,
  • Możliwa integracja z portalami sprzedaży (Allegro, Ebay, Amazon),
  • Dostarczymy wiedzy i narzędzi marketingowych.

Schemat integracji

Dropshipping pakiet Platynowy

Informatyczny dział wdrożeń naszej firmy może dla naszych Klientów VIP przygotować i uruchomić działający sklep internetowy, aby następnie zsynchronizować go ze wszelkimi niezbędnymi platformami.

schemat-vip

Rozpoczęcie współpracy

Przebieg procesu

01. Rejestracja

Niezbędne dane jakie podajecie nam Państwo w formularzu rejestracyjnym to Imię i nazwisko, NIP firmy, telefon oraz e-mail kontaktowy. Przez kolejne kroki przeprowadzimy Państwo szybko i sprawnie.

02. Weryfikacja

Pracownik działu weryfikacji dokonuje wstępnej kontroli danych – sprawdzana jest zgodność formalna przesłanych informacji.

03. Aktywacja konta

W dni robocze w godz. 8-16 proces aktywacji dostępu do systemu powinien zamknąć się w 15 minutach.
Od tej pory masz dostęp do katalogu produktów i panelu dropshipping.

04. Kontrakt handlowy

Po podpisaniu umowy handlowej oraz ustaleniu warunków finansowych Twoje zamówienia zaczną być realizowane.

Szybki i sprawny proces rejestracji!

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak wystawiacie faktury?

Faktury VAT za towar i wysyłkę wystawiane są automatycznie do każdego zamówienia i dostarczane drogą elektroniczną na e-mail użyty podczas rejestracji konta Dropshippingowego. Faktura zostaje wygenerowana w momencie jak dane zamówienie zostanie spakowane i potwierdzone przez pracownika działu pakowania.

Faktura VAT za koszty logistyczne – w wysokości 2 zł netto za paczkę – (która obejmuje koszty kartonów, kopert, opakowań, wypełnień…) wystawiana jest na koniec miesiąca.

Jak mam złożyć zamówienie?

W celu złożenia zamówienia potrzebna jest rejestracja w naszym systemie Dropshipping, w którym zbieramy zamówienia (www.dropshipping.miastorowerow.pl).
W przypadku klientów którzy integrują się z nami poprzez plik XML/CSV, udostępniamy specjalny panel do zamówień Dropshippingowych, który znajduje się pod adresem wwww.dropshipping.miastorowerow.pl. Panel ten upraszcza etap realizacji wysyłek poprzez, wyeliminowanie zbędnych kroków. W panelu tym należy wyszukać towar który został zakupiony przez Twojego klienta, dodać go do koszyka i po wpisaniu adresu dostawy wystarczy kliknąć zamów. Zamówienie zostanie w ten sposób przesłane do naszego systemu natychmiastowo.

W przypadku API (PrestaShop) w wybranych kanałach logistycznych zamówienia przesyłają się z Twojego panelu do panelu hurtowni jednym kliknięciem. Nie wymaga to zaangażowania Twojego cennego czasu, który możesz poświęcić na rozwijanie swojego biznesu e-commerce.

Czy przyjmujecie zwroty i reklamacje?

Tak, przyjmujemy zwroty detaliczne od Twoich klientów. Klient może odesłać paczkę na nasz adres.

Jakie jest minimalne zamówienie?

Nie ma minimalnych zamówień. Wyślemy każdą paczkę niezależnie od wartości.

Jak rozliczam się z Wami?

Udostępniamy płatność na termin odroczony 3 dni od daty złożenia zamówienia. W przypadku przeterminowania płatności – konto zostaje zablokowane, a kolejne zamówienia nie będą realizowane do czasu uregulowania płatności i odblokowania konta.

Czy są jakieś dodatkowe opłaty?

W ramach współpracy ponosicie Państwo wyłącznie opłaty:

  • opłata startowa, zależna od wybranego pakietu (jednorazowa),
  • opłata abonamentowa, zależna od wybranego pakietu,
  • opłata logistyczna (2 zł / paczka – płatne na koniec miesiąca rozliczeniowego),
  • faktury rozliczeniowe za towar oraz wysyłki – w cenach hurtowych i logistycznych.

Czy wysyłacie za pobraniem?

Współpraca w formie dropshippingu nie przewiduje wysyłek pobraniowych.

Czy muszę podpisywać umowę?

Tak, podpisanie umowy jest konieczne do realizacji zamówień.

Bez umowy macie Państwo dostęp tylko do katalogu produktów. Zamówienia nie będą realizowane.

Darmowa Rejestracja

Dropshipping