Dropshipping

Zapraszamy do współpracy!

Dropshipping2019-05-29T16:45:56+02:00

Co oznacza usługa dropshipping oferowana przez Miasto Rowerów?

Zapewniamy gotowe, funkcjonujące rozwiązania do sprzedaży internetowej.

Ty zajmij się sprzedażą, my zadbamy o resztę.

Nie musisz gromadzić zapasów.

12 tys. produktów oferowanych przez Miasto Rowerów staje się Twoim asortymentem.

Zajmujemy się logistyką.

Kompletujemy, pakujemy i wysyłamy towary zamówione przez Twoich klientów.

Wybrane marki które wyślemy do Twoich Klientów…

Zapewnimy Ci:

Asortyment

  • Zarządzanie i negocjacje z dostawcami
  • Dostęp do najlepszych marek
  • Atrakcyjne ceny na asortyment
  • Nowości i oferta aktualizowana na bieżąco
  • Atrakcyjne zdjęcia i opisy

Synchronizacja

  • Stan magazynu, nowy asortyment,
  • Aktualne ceny produktów,
  • Integracja z e-handlem (Prestashop),
  • Zsynchronizowany sklep dropshipping.

Logistyka

  • Usługa dropshipping,
  • Ok. 12 tys. produktów zawsze w magazynie,
  • Zintegrowana logistyka magazynowa,
  • Czołowi przewoźnicy krajowi i zagraniczni,
  • Wysyłka do 24h.

Dlaczego warto współpracować z Miastem Rowerów?

Własny magazyn produktowy

Oferowany towar (ok. 12 tys. pozycji magazynowych) posiadamy fizycznie na stanie w naszym magazynie.

Logistyka

Każdego dnia z naszego magazynu wyjeżdża kilkaset, a w rekordowe dni nawet kilka tys. paczek. Posiadamy zaplecze logistyczne zdolne do obsłużenia każdej ilości zamówień.

Dostawy produktów w Twoim imieniu

Nasza działalność staje się „przezroczysta” i niezauważalna dla Twoich Klientów.

Sprzedaż w sieci

Istnieje możliwość sprzedaży katalogu naszych produktów w portalach handlowych jak Allegro, Amazon, eBay oraz wielu innych.

Synchronizacja danych

Udostępnimy Ci katalog produktów w formacie XML, możemy zapewnić integrację asortymentu przez API ze sklepami PrestaShop. Niebawem udostępnimy możliwość synchronizacji z systemami Sky-Shop oraz RedCart.

Sklep internetowy PrestaShop

Możemy uruchomić dla Ciebie kompleksowe rozwiązanie, synchronizująca Twoje stany magazynowe z naszymi, importująca Twoje zamówienia wprost do naszego systemu (z ograniczeniami logistycznymi) – szczegóły przedstawimy w indywidualnych rozmowach.

Pakiety dropshippingowe

Na ten moment dostępny jest wyłącznie pakiet brązowy.

Sukcesywnie będziemy informować o uruchamianiu kolejnych pakietów.

Plik XML

Brązowy
  • dla dowolnego e-sklepu
  • Pełny dostęp do asortymentu
  • Dostęp do katalogu produktów XML
  • Dostawy produktów w Twoim imieniu
  • Pobieranie asortymentu z hurtu do sklepu
  • Jednokierunkowa synchronizacja
  • Ręczne przesyłanie zamówień do hurtowni *
  • Posiadasz dowolny e-sklep

SkyShop RedCart

Srebrny
  • dla Sky-Shop, RedCart
  • Pełny dostęp do asortymentu
  • Dostęp do katalogu produktów XML + API
  • Dostawy produktów w Twoim imieniu
  • Pobieranie asortymentu z hurtu do sklepu
  • Jednokierunkowa synchronizacja
  • Ręczne przesyłanie zamówień do hurtowni *
  • SkyShop lub RedCart
  • Pomoc w konfiguracji API
  • Pomożemy z integracją API

PrestaShop

Złoty
  • dla PrestaShop
  • Pełny dostęp do asortymentu
  • Dostęp do katalogu produktów XML + API
  • Dostawy produktów w Twoim imieniu
  • Pobieranie asortymentu z hurtu do sklepu
  • Dwukierunkowa synchronizacja
  • Automatyczne przesyłanie zamówień do hurtowni **
  • Posiadasz PrestaShop
  • Pomoc w konfiguracji API
  • Pomożemy z integracją API

Nowy e-sklep

Platynowy
  • zbudujemy dla Ciebie e-sklep
  • Pełny dostęp do asortymentu
  • Dostęp do katalogu produktów XML + API
  • Dostawy produktów w Twoim imieniu
  • Pobieranie asortymentu z hurtu do sklepu
  • Dwukierunkowa synchronizacja
  • Automatyczna synchronizacja zamówień **
  • Nie posiadasz jeszcze e-sklepu
  • Pomoc techniczna e-sklepu
  • Zbudujemy dla Ciebie e-sklep
  • Dodatkowe moduły ***

* – stworzyliśmy dla Ciebie specjalny panel w którym za pomocą kilku kliknięć zamówisz dostawę towaru do Twojego Klienta
** – zamówienia z Twojego sklepu poprzez API są zaciągane do naszego systemu dropshipping. Dostępne są tylko wybrane modele logistyczne.
*** – moduły: Allegro, Amazon, Ebay, Ceneo, Arena, wFirma, Comarch XL i Optima, SubietGT oraz wiele innych – wycena zależnie od wybranych modułów
**** – płatność abonamentowa rozpoczyna się z momentem podpisania umowy handlowej o współpracy

Ponadto w pakiecie Platynowym

Platforma e-sprzedaży

Wybranym partnerom biznesowym oferujemy możliwość stworzenia systemu e-commerce „Od A do Z” bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu oraz zasobach programistycznych naszej firmy.

Jeżeli chcesz rozpocząć współpracę z nami a nie posiadasz jeszcze e-sklepu możesz powierzyć nam stworzenie gotowego, funkcjonalnego narzędzia. Rozpoznamy twoje potrzeby poprzez proces analizy, dokonamy rzetelnej oceny możliwości, zwrócimy uwagi na ewentualne zagrożenia, na które niejednokrotnie sami napotkaliśmy prowadząc biznes e-commerce.

Otrzymasz nasze cenne doświadczenie, know-how, wypracowane rozwiązania informatyczne oraz gotowe strategie marketingowe, które już w pierwszym roku funkcjonowania mogą przynieść lukratywne zyski.

E-commerce

  • Powierz nam stworzenie Twojego spersonalizowanego sklepu internetowego,
  • Zapewnimy dwukierunkową synchronizację asortymentu i zamówień w wybranych kanałach logistycznych,
  • Możliwa integracja z portalami sprzedaży (Allegro, Ebay, Amazon),
  • Dostarczymy wiedzy i narzędzi marketingowych.

Schemat integracji

Dropshipping pakiet Platynowy

Informatyczny dział wdrożeń naszej firmy może dla naszych Klientów VIP przygotować i uruchomić działający sklep internetowy, aby następnie zsynchronizować go ze wszelkimi niezbędnymi platformami.

Rozpoczęcie współpracy

Przebieg procesu

01. Rejestracja

Niezbędne dane jakie podajecie nam Państwo w formularzu rejestracyjnym to Imię i nazwisko, NIP firmy, telefon oraz e-mail kontaktowy. Przez kolejne kroki przeprowadzimy Państwo szybko i sprawnie.

02. Weryfikacja

Pracownik działu weryfikacji dokonuje wstępnej kontroli danych – sprawdzana jest zgodność formalna przesłanych informacji.

03. Aktywacja konta

W dni robocze w godz. 8-16 proces aktywacji dostępu do systemu powinien zamknąć się w 15 minutach.
Od tej pory masz dostęp do katalogu produktów i panelu dropshipping.

04. Kontrakt handlowy

Po podpisaniu umowy handlowej oraz ustaleniu warunków finansowych Twoje zamówienia zaczną być realizowane.

Szybki i sprawny proces rejestracji!

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak wystawiacie faktury?2018-11-16T14:40:28+02:00

Faktury VAT za towar i wysyłkę wystawiane są automatycznie do każdego zamówienia i dostarczane drogą elektroniczną na e-mail użyty podczas rejestracji konta Dropshippingowego. Faktura zostaje wygenerowana w momencie jak dane zamówienie zostanie spakowane i potwierdzone przez pracownika działu pakowania.
Faktura VAT za koszty logistyczne – w wysokości 2 zł neto za paczkę – (która obejmuje koszty kartonów, kopert, opakowań, wypełnień…) wystawiana jest na koniec miesiąca.

Jak mam złożyć zamówienie?2018-11-16T14:43:39+02:00

W celu złożenia zamówienia potrzebna jest rejestracja w naszym systemie Dropshipping, w którym zbieramy zamówienia (www.dropshipping.miastorowerow.pl).
W przypadku klientów którzy integrują się z nami poprzez plik XML/CSV, udostępniamy specjalny panel do zamówień Dropshippingowych, który znajduje się pod adresem wwww.dropshipping.miastorowerow.pl. Panel ten upraszcza etap realizacji wysyłek poprzez, wyeliminowanie zbędnych kroków. W panelu tym należy wyszukać towar który został zakupiony przez Twojego klienta, dodać go do koszyka i po wpisaniu adresu dostawy wystarczy kliknąć zamów. Zamówienie zostanie w ten sposób przesłane do naszego systemu natychmiastowo.

W przypadku API (PrestaShop) w wybranych kanałach logistycznych zamówienia przesyłają się z Twojego panelu do panelu hurtowni jednym kliknięciem. Nie wymaga to zaangażowania Twojego cennego czasu, który możesz poświęcić na rozwijanie swojego biznesu e-commerce.

Czy przyjmujecie zwroty i reklamacje?2018-03-13T16:31:47+02:00

Tak, przyjmujemy zwroty detaliczne od Twoich klientów. Klient może odesłać paczkę na nasz adres.

Jakie jest minimalne zamówienie?2018-03-13T16:18:03+02:00

Nie ma minimalnych zamówień. Wyślemy każdą paczkę niezależnie od wartości.

Jak rozliczam się z Wami?2018-11-16T14:45:21+02:00

Udostępniamy płatność na termin odroczony 3 dni od daty złożenia zamówienia. W przypadku przeterminowania płatności – konto zostaje zablokowane, a kolejne zamówienia nie będą realizowane do czasu uregulowania płatności i odblokowania konta.

Czy są jakieś dodatkowe opłaty?2018-11-16T14:48:17+02:00

W ramach współpracy ponosicie Państwo wyłącznie opłaty:

  • opłata startowa, zależna od wybranego pakietu (jednorazowa),
  • opłata abonamentowa, zależna od wybranego pakietu,
  • opłata logistyczna (2 zł / paczka – płatne na koniec miesiąca rozliczeniowego),
  • faktury rozliczeniowe za towar oraz wysyłki – w cenach hurtowych i logistycznych.
Czy wysyłacie za pobraniem?2018-11-16T14:48:50+02:00

Współpraca w formie dropshippingu nie przewiduje wysyłek pobraniowych.

Czy muszę podpisywać umowę?2018-03-13T16:13:37+02:00

Tak, podpisanie umowy jest konieczne do realizacji zamówień.

Bez umowy macie Państwo dostęp tylko do katalogu produktów. Zamówienia nie będą realizowane.

Pozostaw kontakt

Dropshipping

Rejestracja Dropshipping

Być może zainteresuje Cię także:

B2B (Hurt)